Followers

Saturday 23 April 2011

♥ _ ♥ Mr.BeaN ♥ _ ♥

mr.beaN vS mIss secret princess
napa aku updated??apa kna mgena dgan mR.bEaN ni..?hu3...aku p0n xtaw gak,,yang aku taw,,aku suka tng0k cart0on mR.bEan...nmpak mmg la nmpak cm b0do,,tp besT,citA bdK-bdK,,ha3....!!mr.beAN,,ha3...gila gak,,tp kal0 da bdk  cmni kn best,,hahha....(ceh,,lwk ja)..xmaw aku!!ha3....yang paling best skali... dy syang gila kt teddy bear dy tuh...hu3..pdahal,,tddy dy tu,,xhidup,,cm pa g,,teddy beaR dy Tu leBIh dr sEgala-galanya..ha3......tddy bEar d0k kt umah p0n,,dy psang tV..hu3....kn best dpt 0wg cmtu...byangkn yg teddy bEar tu 0Rg....arhh...gila gak..!!hahaha....jadi apa aku nieyh...aaiiisshhh....sakit kut!!tapI pa2 p0n ,Mr.BeAn..y0u're g0Od pErs0n,,,,i l0ve s0 much.......haha..

p\s:napa la jadi cmni,,?!!aaiishh...pa da jadi ngn aku ni...ngn mr.bean p0n nak..hahaaha....♥ _ ♥
hey bace2 jugak post aq folow jgn lupe yerr :D

No comments:

Post a Comment